سومین جلسه شورای ورزش مدارس استان زنجان

سومین جلسه شورای ورزش مدارس استان به همت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل و سایر اعضا در محل سالن غدیر اداره کل برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در ابتدای این جلسه ذبیح الله تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، گزارشی از وضعیت تربیت بدنی و موفقیت های حاصله در این حوزه ارائه نمود.

وی هدف از برگزاری این جلسه را تبیین برنامه هیئت ورزش دانش آموزی در خصوص مسابقات استانی دانش آموزان و بحث استعدادیابی و عقد تفاهم نامه در این زمینه عنوان کرد.

ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن تبریک دهه مبارک فجر، نقش تربیت بدنی و مسابقات ورزشی را در ایجاد تحرک و پویایی، شادی و نشاط در برنامه ها بسیار ویژه و با اهمیت دانست و اظهار داشت: هر ساله بخش اعظمی از برنامه ها و فعالیت های دانش آموزان در ایام الله دهه فجر به مسابقات ورزشی اختصاص می یابد که این امر نشان دهنده اهمیت ورزش در بین دانش آموزان و فرهنگیان است.

وی در ادامه با اشاره به همکاری های مطلوب و تعامل مناسب بین آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری و نوسازی مدارس در زمینه فعالیت های ورزشی، ابراز امیدواری کرد: این جلسات به محلی برای سیاست گذاری های کلان ورزشی و نظریه پردازی ها و تئوری های حرفه ای تبدیل گردد تا قدم های مثبتی در جهت پیشبرد ورزش استان برداشته شود.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه، اعضای شورا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه استعدادیابی در مدارس و چگونگی عقد تفاهم نامه ها با هیئت های ورزشی ارائه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید